10 things I hate about you

Ännu en skön dag. Har varit och hälsat på S på jobbet, alltid lika kul att sitta och prata och dricka kaffe. E var också förbi, i morgon sticker hon ner till Umeå med flyttlasset. Ska bli kul att ha en av dem närmare mig :)

Rubriken åsyftar till en film jag såg idag, som faktiskt var lite smågullig trots att det var en av många filmer med high-school tema. Mycket på grund av Heath Ledger, herregud vilken kille! Väldigt duktig skådis också, såg honom i en film som heter "Candy", mycket sevärd! Synd att han så tragiskt dog av en överdos..

Nu är det datorn och "Vaken" som gäller, ska försöka somna i hyfsad tid i natt.

Så här kan det se ut när jag nattsurfar:

  


Kommentarer
Postat av: Fanny

Min snygging. ;)

2008-08-24 @ 22:47:18
URL: http://psykologiskt.blogspot.com
Postat av: anna

Tack! Fast det vetetusan om det gick så bra. Aja, inget jag orkar tänka på mer idag :)



Börjar ni den 1:a med?

2008-08-25 @ 18:09:04
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/
Postat av: laura

Det gick säkert bra =) Ja det stämmer, den första drar skolan igång.

2008-08-26 @ 16:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0