För mycket sömn

Fattar inte vad det är för fel på mig, idag sov jag till 13.30 : ( Visserligen är jag ju uppe till 04 men brukar ändå kunna kliva upp kring 11-12. Den här gången hörde jag inte ens alarmet, hade stängt av det i sömnen.

Himla tråkig helg jag haft, bara pluggat. I morgon gäller det, och jag hoppas verkligen att jag klarar tentan denna gång. Hoppas ni läsare har gjort nåt kul åtminstone. Åker hem till Övertorneå i morgon med bussen som går 16.15, ska bli riktigt skönt att få spendera några dagar där, framför allt träffa min syster som vanligtvis pluggar i Göteborg och hunden såklart. Man saknar verkligen djur, speciellt när man bor ensam. Det är annorlunda om man är sambo eller så, tycker jag i alla fall.

Kom på att det inte är sådär jättelångt kvar till vintern är här. Det jag sett av Umeås vintrar är hemskt, mycket slask och blåsigt. Nej, tacka vet jag "riktiga" vintrar med mycket snö och kall luft, även om det är kallare så är det enligt mig bättre att det inte är blötsnö. Såhär såg det ut för någon vinter sen då jag och Lady promenerade på isen. Bergen ni ser skymta bakom mig tillhör Finland. Jag går med andra ord på gränsen mellan två länder : P






Nej, nu är det dags att ta itu med faktoriella designer. Så FANTASTISKT roligt! Suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0