Sen kväll

Pluggar igen, som vanligt. Tycker åtminstone att det känns lite bättre med allt räknande, och det är ju bra! Jag som är en rätt social människa känner mig extremt ensam och isolerad just nu men det kommer att vara värt det i slutändan.

Åkte ner på stan och skulle titta efter ett par träningsbyxor (som jag egentligen inte hade råd att köpa) så det fick bli ett blått träningslinne från Nike istället (som jag visserligen inte heller hade råd med egentligen, är så fattig just nu). Man blir mer pepp på att träna med nya kläder.

Pratar med F över msn, kanske det blir en resa ner till Linköping för min del i höst? : ) Hoppas, hoppas skulle vara himla kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0