Tidig morgon

Idag har jag klivit upp tidigt, åkte ner på stan i en fullsatt lokalbuss för att hämta Caspers gamla bur från Bussgods. Den var jobbig att bära, så jag tog taxi hem. Bekvämt minst sagt :) Nej men den är verkligen besvärlig att bära. 1.20 m lång och typ 0.60 bred.

Ska klippa mig kl 11 så det är ingen idé att lägga sig igen, även om jag måste medge att det svider i ögonen. Tjejen som jag har sålt bordet till kommer och hämtar det efter lunch nångång, vete tusan hur jag ska orka baxa ner den übertunga kartongen ner i trapphuset? Jag säger då det, ibland är det lite synd att man inte har en stor och stark pojkvän som skulle kunna bära saker åt en ; )

Det är rätt skönt att bara ta det lugnt så här på morgonkvisten. Jag är väl ingen morgonmänniska direkt (även om jag borde vara det, båda mina föräldrar är väldigt morgonpigga), men när man väl kommer upp ur sängen är det skönt att veta att hela dagen ligger framför en.

Tänkte jag skulle visa lite hur det ser ut i min lägenhet nu, köpte ju nya panelgardiner när jag var i Övertorneå. Tyckte det blev rätt fint, eller vad säger ni?





Nej, om man skulle ta och börja göra sig i ordning kanske. Kl 14 kommer E med bussen, ska bli kul! Har lovat att agera bärhjälp + shoppingassistent när hon ska handla saker till lägenheten idag.

Kommentarer
Postat av: Äiti

Frisyren blev jättesnygg! Lägenheten ser mysig ut.

2008-08-28 @ 19:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0