Spontanresa

Dagen började med att jag sov längre än tänkt. Begav mig till skolan kring elva. Hann läsa en stund innan A kom förbi och vi åt en god lunch på Lindellhallen. Helt klart värt 57 kr. Efter det hakade jag på A + sambon hennes och min vän, tillika klasskompis A. Håkansson (alla börjar på bokstaven A :) ut till Ersboda för en spontan shoppingtur. Hittade lite småprylar på Jysk och billigt schampo på Rusta. Sedan följde hela gänget med mig för att titta på en tvåa på Carlshem. Helt ok lägenhet, kändes väldigt stor :) Får dock avvakta och se, det är ändå en bit från universitetet och så. Nåja, en mycket trevlig dag har det varit! :) Väldigt kul med lite spontangrejer sådär :)

Nu blir det plugg hela kvällen, jag ignorerar att jag har typ 500 sidor att läsa innan torsdag. Usch!

Just ja, bilderna från Scharinska får jag återkomma med, hinner inte ladda upp dem nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0