Helgen är över

Jag är extremt dålig på att uppdatera bloggen, skärpning Laura! Nåja. Även denna helg är slut och nu väntar en sund vecka med morgonträning på Iksu, nyttig mat och ett seriöst försök att minska kaffekonsumtionen. Känns som att jag behöver en riktig detox efter allt onyttigt jag tryckt i mig under en rätt lång period.

Måste bara skriva om förra veckans trevliga fikabesök som jag och Max fick; nämligen A med tillhörande fluffhund Nikki. Max fick stanna i buren då Nikki inte riktigt tycktes älska honom :P Men vem vet, efter några besök till kanske de blir bästisar?








Återkommer i morgon med lite bilder från två kvällar på Scharinska. Nu är det sova som gäller.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0