Morotshuvud

Ja, det är jag nu efter att ha varit hos frissan och ljusat upp håret. Det är verkligen orange, men ska lägga i en röd toning så blir det jättebra. Anledningen till att det är så ljust nu är just att jag var tvungen att bleka det för att få det där kopparröda jag vill ha. Så det var värt dyra pengar, även om det är hyfsat "neon-orange" nu :P

Sitter och skriver hemtentan på Lindellhallen just nu. Har införskaffat mig en liten bärbar dator från Asus. Den var en bra investering då man faktiskt kan ha med den på föreläsningarna, då den är så liten.


Kommentarer
Postat av: anna

En sån där har Anders med :) Jag blir helt tokig på de små tangenterna, men annars är den absolut väldigt praktisk!



Vad tyckte du om BUP-föreläsningen? Och haft en bra helg?

2008-10-12 @ 23:25:18
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0