Slö lördag

Det blev utgång igår, på Corona av alla ställen. Både jag och Emma har lite knappt om pengar så det blev billigast att hålla sig inom universitetsområdet. Träffade Emmas kompis samt hans kompisar och så kom min kompis som precis flyttat upp till Umeå, har bara pratat med honom via nätet tidigare. Men det var trevligt att träffas "in real life" så att säga. Hade en kul kväll, blev mycket röjande på dansgolvet, några drinkar och trevligt umgänge. Sov över hos Emma på Nydala, klev upp kl 12 och for till Mariehem för att äta sedvanlig bakismat: pizza! Gott var det!

I dag händer inte alltför mycket, jag ska ha en lugn och skön hemmakväll tillsammans med Max.Han blev så glad då jag kom hem. Nu skuttar han omkring i lägenheten och mår gott.

Så här ser min dag ut:

     


Återkommer eventuellt senare, nu ska jag se om det går något intressant på tv.


Kommentarer
Postat av: anna

Åh sötfluffen! Jag smälter :D



"Hitten" heter artisten, ingen jag hört talas om förut..

2008-10-23 @ 20:45:28
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0