Rix Morronzoo

Var faktiskt kul att kolla på. Man har ju en föreställning om hur det ska se ut i studion och nu fick man se det. Jag måste säga att det är riktigt underhållande, gör i alla fall mig piggare på morgnarna :) Synd dock att de endast sänder 2 timmar av 4 på tv.

Max har levt om hela natten, flyttat sitt "hus" som finns i buren, stampat m.m. Suck! Fortsätter det så kan jag inte behålla honom, Casper stampade nätterna igenom och det GÅR inte att sova i det oljudet. Känns tråkigt, men hoppas att det bara var en engångsföreteelse då han är på ett nytt ställe...

Idag ska jag till M kl 16 och gå igenom seminariefrågorna, borde kanske sätta fart med dem nu. Att jag är så ineffektiv, det är ju intressant på riktigt för en gångs skull. Sedan ska vi ta bilen ner på stan och hämta ut varsitt ex av "Diagnosens makt", den ska bli riktigt spännande att läsa. Handlar om hur man inom sjukvården är alldeles för snabb med att diagnosticera barn med ADHD, Tourettes osv samt hur det sparas inom vården m.m. Ett mycket aktuellt ämne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0