Yogi te

Sitter jag och dricker nu. Yogi måste vara det godaste märket på te tror jag. M hade en ännu godare smak än denna, nån slags choko chai latte eller nåt sådant. Grymt gott i alla fall!

Dagen har ägnats åt att läsa igenom artikeln om socialförsäkringar. Usch så tråkigt det är, även om det säkert är nyttigt att veta hur människors inställning till arbete påverkas av den grad av ersättning de får (t ex sjukersättning, a-kassa och så vidare). Men det kan inte riktigt engagera mig, tyvärr. Ska åtminstone sammanfatta min del av artikeln nu, för i helg vill jag vara ledig. Mycket trevligare saker har jag planerat! Efter att ha läst så for jag och min vän T på stan, köpte skor på Skopunkten och åt på Max. Hade en väldigt trevlig eftermiddag med honom, med mycket prat och skratt.

Ne, off to the article. Bye for now.

Kommentarer
Postat av: anna

Hehe, jag tycker att det är rätt intressant! Då är det ju inte alls långt, inga problem att komma förbi en vända, vi promenerar ju en massa gånger med Nikki varje dag hur som :)

2008-09-18 @ 23:09:37
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0