God Jul!

Ett jäkla bra tag sedan sist. Jag har hunnit vara till Linköping och hälsat på bästa Fanny med familj :) Hade en helt underbar vistelse där, dock tog jag typ inga foton för jag glömde kameran hemma.

Julen har firats här i Umeå, eller rättare sagt Hissjö hos A. Vi har ätit god mat, myst och kollat film, spelat tv-spel och bara tagit det lugnt. Jag fick tv-spelet Fable II av honom och han fick en ljudbok och presentkort på Åkerbloms. Det är verkligen skönt att vara ledig, unnade mig att ta några dagar helledigt men i morgon måste jag börja med tentaplugget :/

Några bilder från helgen:









Sjukt mycket snö har det kommit idag, A's balkong är alldeles täckt :)


Nu ska jag se Project Runway och sen fortsätta spela och äta gott. Har ätit massvis dessa dagar, men det får man under julen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0