En portion lägenhetsröra, tack?

Dagens föreläsning till "ära" kände jag mig inte alls pigg på morgonen så jag skippade den och stannade hemma. Den hade handlat om ledarskap som säkert hade varit intressant. Fick dock kursboken idag så jag kan läsa i morgon då vi har självstudier. Funderar på om det är rätt upplaga bara? Den var så... tunn. Ovanligt med tunn kurslitteratur på psykologprogrammet.

Rubriken åsyftar lite allmän ångest kring att flytta till en större lägenhet. Nu bor jag ju i en etta modell mindre, och det skulle vara skönt att få plats med sina kläder ordentligt. Har tittat på två tvåor (visserligen också rätt små men åtminstone ett sovrum) här på Strombergs väg och båda var väldigt mysiga. Samtidigt är de ju sjukt dyra, och nu dök det upp massa lägenheter på Nydalahöjd, förvisso mest ettor men lite större än de på Srombergs väg... Aah, jobbigt med sådant här. Man vill ju välja rätt.

Kvällen ska ägnas åt att städa upp här hemma, handla och eventuellt slänga en blick eller två i kursboken. Är så himla trött och sur för att jag inte får träna ikväll. Har man det minsta ont i halsen så bör man avstå.

Lille Max fick sina tänder klippta igår förresten, han var ganska stressad men det gick ju smidigt. Tog klorna på samma gång och plutten protesterade inte alls. Han är så duktig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0