Så här blev det

Min kvartersvärd var och satte upp gardinfästen till slut, men det visade sig sedan att mina gardinstänger naturligtvis var för långa. Och gardinstänger som egentligen ska vara standard hade den förra hyresgästen helt fräckt plockat med sig. Så vad göra? Jag fick improvisera. Tog det ena silvriga fästet samt ett svart från en annan stång, plockade isär stängerna och hängde upp gardinerna. Den ena delen av stången sticker alltså ut en bit och gardinerna hänger inte helt bra, men äh, det får duga för nu. Min kära granne och klasskamrat L skulle kolla om hon hade några hon inte behövde. Annars får det vara så här.

Nå, så här ser det i alla fall ut:

















Fint va?


Måste bara visa en bild på mitt nya duschdraperi, tyckte det var så gulligt:




Nu ska jag försöka bli av med min huvudvärk, sedan ska jag på affären och handla lite mat. Syster skulle eventuellt komma hit och äta.

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyggt!

2009-10-21 @ 08:51:52
Postat av: Lollo

Tack mamma!

2009-10-21 @ 10:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0