Uppe med tuppen

Jag vaknade kl 04.20 och kände mig hur pigg som helst. Tyckte ändå att det kändes lite väl ambitiöst att kliva upp redan vid den tiden när man inte börjar förrän kl 13. Så jag ringde darling som precis kommit hem från jobbet och vi pratade en stund. Sedan försökte jag somna i ungefär 45 min men gav upp vid kvart över fem och klev upp istället. Och det är så skönt att kliva upp tidigt, åtminstone när man inte behöver stressa. Till och med min lilla Mio som i vanliga fall är pigg låg och sov i sin bur, men vaknade till när jag gjorde kaffe.

Måste bara säga att jag är så otroligt nöjd med mina tapeter. Det känns så fräscht och fint här i lägenheten :) Nu fattas bara gardiner, kanske nya mattor och lite tavlor.

Ska ta lite bättre foton sedan när jag fått upp gardinerna, men här är en bild på köket i alla fall: Den grå väggen är lite mörkare än den ser ut här, gillar den jättemycket!




Vardagsrummet, ljust och fint:




Och till sist hallen som fick en ljus tapet med blommigt mönster:




Ja, jag är mycket nöjd som sagt. Nu ska jag ta på mig träningskläderna och cykla till Iksu. Den första snön föll i natt så man får hoppas att det inte är halt ute.

Ha en bra dag!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Supersnyggt! Passar bra till möblemanget.

Hälsningar Mamma

2009-10-19 @ 07:54:43
Postat av: Fanny

Very nice!

2009-10-19 @ 14:44:30
Postat av: L

Tack ska ni ha!

2009-10-19 @ 18:43:56
Postat av: Sandra Mäkipiha

Jätte fint blev det. Kanon snyggt med grått i köket! Sitter själv och väljer färg till sovrummet.

Många kramar!//Sandra

2009-10-19 @ 21:14:21
Postat av: Lollo

Sandra: Tack! Ja, det grå bryter av snyggt mot det vita. Just ja, har du kommit fram till vilken färg det blir? Spännande att se sen iaf! :) kram

2009-10-20 @ 06:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0