I arla morgonstund

Tidig morgon för en gångs skull (okej, kvart i åtta men jag har med möda kravlat mig upp kring 12-tiden den senaste tiden, så detta kan ses som en bedrift). Känns skönt att komma upp i tid faktiskt. Förutom den nackspärr jag ådragit mig igår, det gör förjävla ont. Kan man träna bort den? Lyssnar på Morgonpasset Sommar men det är inte samma sak som Morgonpasset. Längtar tills Martina, Kodjo och Hanna förgyller mina morgnar igen.

Det är tisdag, men känns som måndag. Fascinerande hur man lyckas blanda ihop dagarna när man inte jobbar eller har skolan som rutin. Visserligen pluggar jag, men det är en nätbaserad kurs i kreativt skrivande som mest känns kul, soft och inspirerande. Helt klart en hit.

Idag får jag efterlängtat besök av min kära F med sambo, de är på väg söderut och skulle titta in på en kopp kaffe. Det är ju sista gången jag får se henne med bebben fortfarande i magen :)

Jag ska dricka min andra kopp kaffe och se om jag kan få till en dialog mellan mina två motsatser till karaktärer som tillhör den tredje skrivuppgiften i kursen.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Alltid roligt att ses! Synd bara att vi inte kunde stanna längre.

2010-08-13 @ 10:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0