9:e februari

Och jag är bara trött hela tiden! Nu har jag åkt på en förkylning så jag försöker att ta det lugnt idag. Skönt att slippa åka in till skolan.

Mamma var här förra helgen. Vi gick på stan och shoppade och åt på Great Eastern på kvällen. Hittade tröja, 2 tunikor, strumpbyxor, håraccessoarer, liten partyväska m.m.

Denna tunika från Kling var jag bara tvungen att köpa, tycker den är fin men det var mest motivet jag föll för; en liten niiinis! ;)




Ezio den lille huliganen roar sig med att skvätta kiss över halva köksgolvet så igår satte A upp bitar av pappkartonger så att de blev som väggar runt buren. Ezio såg lite snopen och förnärmad ut över att vara instängd. Men vi kan inte ha kiss på golvet hela tiden, man får torka upp varje dag :/

Här är i alla fall en bild på sötpluppen, han ser lite evil ut:




Nu ska jag försöka skriva den här förbannade populärvetenskapliga artikeln, total idétorka vad gäller val av ämne. Suck. Nå, måste komma igång åtminstone.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin tröja och ännu finare kaninkille. :)

2010-02-09 @ 15:49:53
Postat av: Lollo

Hehe, ja det är tur att han är så söt så mkt besvär som han orsakar oss :P Ja du vet ju hur det är..

2010-02-09 @ 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0