22:a juli.

Idag är jag sådär megalycklig, mycket beroende på att jag varit och ridit Harka ute. Hon är så himla fin och framåt ute, men hon lyssnar bra på hjälperna. All stress som jag kände innan ridturen var som bortblåst, hästar kan verkligen få en på bra humör!

Efter att ha varit i stallet åkte jag till Hissjö där vi fick besök av E-L och M. Vi satt och drack kaffe en stund innan jag begav mig mot IKSU för ett pass på gymmet. Skönt var det!

På lördag, alternativt söndag åker jag och A ner till Sala och sedan vidare till Töreboda. Ska bli roligt att komma iväg.

Avslutningsvis bjuder jag er på en bild på Harka och hennes kompisar Fína och Silfra:








Kommentarer
Postat av: moa

Hej o tack ska du ha. Mamma har pratat om dig, hehe... alltid bra att ha någorlunda koll på sina grannar! Jag hoppas också jag kommer trivas, fastän jag inte ens har börjat ännu känns det rätt ;)

2010-07-23 @ 13:40:24
URL: http://moalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0