Om den senaste tiden, praktiken och det tillfälliga livet i Kalix/Övertorneå

Nu har jag varit på praktik i en månad. Helt galet vad tiden går fort! Jag har lärt mig massor under dessa veckor och får även en hel del ansvar vilket känns både skrämmande och roligt. Jag är alltså på Barn-och ungdomsmottagningen i Kalix, en integrerad mottagning med psykiatri, habilitering och medicin under ett och samma tak. Min handledare är världens bästa och övriga anställda är gulligheten själv :) Har blivit mycket väl mottagen och får följa med andra yrkesgrupper (dvs inte bara psykologer) och se hur de arbetar. Bland annat har jag fått vara med läkarna, arbetsterapeuterna, socionomerna och ska få gå med specialpedagogen också. PTP-psykolog L har lärt mig massor och vi två har haft bedömningssamtal tillsammans. Jag har verkligen fått in en riktig fullträff i BUM.

Hade egentligen tänkt läsa lite KBT idag, men både igår och idag har jag vilat en hel massa. Är så himla trött! Bestämde att pluggandet får bli i morgon, ska också ta mig ut på en tur med skidorna om vädret är soligt.

Känner mig smått rastlös, saknar A som vanligt. Får försöka ta mig ner till Umeå snart.. Våren är vacker där.

Nix, nu ska jag dricka ett stort glas vatten och sen mata Ezio.

-*-

Kommentarer
Postat av: Fanny

Äntligen! ;)



Du skulle se min mage just nu. Jag börjar bli tjock som en julegris.

2010-03-21 @ 00:17:21
Postat av: Lollo

Hehe, det säger du ;)

2010-03-21 @ 10:08:30
Postat av: Fanny

Ja, tänk för det gör jag. :D

2010-03-21 @ 18:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0