Top 3.

Ibland är jag en riktigt grinig tant och ondgör mig över trivialiteter. Som t ex radiopratare. Följande har jag VÄLDIGT svårt för:

1. Matilda Kihlberg i P3:s Humorhimlen.
Motivering: Hon låter så förbannat skitnödig när hon pratar. Uäk!

2. Moa Svan i P3:s Morgonpasset.
Motivering: För att hon tror att hon är rolig med sina kassa skämt. Det är hon inte. Martina Thun, kom tillbaka!

3. Erik Wedberg i Rix FM:s Eftermiddagar med Rix FM. Motivering: Ja herregud, behövs det ens någon? Killen tror han är Guds gåva till mänskligheten.


Så stort grattis till er som kvalade in! Ni vinner ehm... massa hat från min sida. Hurra!


(Och nej, jag vill inte höra att: "Ja men du måste inte lyssna". Jag måste visst! Jag måste få irritera mig. Ibland. )

Kommentarer
Postat av: Fanny

Niklas tycker inte heller om Moa. ;)

2010-05-20 @ 23:26:50
Postat av: Lollo

Vad härligt med medhåll ;)

2010-05-22 @ 23:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0