12/4-11: raindrops and sunshowers.

Titta vilka fina blommor min H kom hem med i fredags:


De doftar helt underbart och jag blev så glad efter att ha haft en tuff dag.
Nog har jag världens finaste pojkvän alltid :)


Och idag blev jag så vansinnigt trött på mitt långa, slitna och oformliga hår så jag 
strosade iväg till Sjöbergs Trend och klippte av en bra bit plus att det blev
lugg igen, inspirerad av Zooey Deschanel.
Före (hade ingen bra bild där jag har brillorna på):


Efter:


Mycket fräschare inför sommaren! Nu ska det bara tonas lite mörkare
så blir det hur fint som helst. 



Helgen som gick var vi barnvakt åt Smulan, 5 år. Så här kunde det se
ut: 




Hon vet hur man tar det lugnt, den vovven.
Ikväll känner vi oss lite krassliga både jag och älskling, så det blir att
se en skräckfilm och dricka te.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du passar bra i det nya håret! Ser pigg och glad ut som du brukar vara!

Vi hörs!

2011-04-13 @ 10:29:48
Postat av: Henke

Din nya frisyr blev jättesnygg älskling. :) Puss puss till världens finaste!

2011-04-14 @ 19:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0