måndagsaktiviteten

består av att:
- skriva PM om psykodynamiska roller
- dricka kaffe
- klicka hem ett smiths-linne på tradera som jag sedan vann - hooray!
- sakna älskling
- lyssna på umeås i särklass bästa band nu, nämligen Syket (som vi såg på Umeå Open i lördags)

Umeå Open var förresten en hel del vin, bra musik i form av ovannämnda Syket och fantastiska Bob Hund, milslång kö in till Säkert! och Håkan Hellström som vi aldrig fick se till H's stora besvikelse, kaneldrink och jordgubbsdrink, hålla-hand-och-vara-sådär-megalycklig-med-min-darling och härlig stämning, over all.



(Syket- 2011)


- * -

Kommentarer
Postat av: Henke

Det var verkligen helt underbart mysigt att få gå med dig på Umeå Open älskling. :) Saknar dig! puss!

2011-04-04 @ 16:06:32
Postat av: Sandra

Låter underbart Laura! Inte själva musiken, jag är ju mera mainstream som du vet, men ni verkar ha haft det så mysigt tillsammans =). Är riktigt avundsjuk. Man får liksom inte många sådana stunder när man har barn. Så passa på nu innan ;) Kram

2011-04-05 @ 19:20:24
Postat av: Laura

Saknar dig med Henke, nu när du är på jobbet och jag hemma :/ Puss!



Sandra: Ja, det var himla mysigt. Vi ska absolut passa på ordentligt innan ;) kram!

2011-04-06 @ 09:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0