Nä, så här ska det int' va ju.

Gårdagen: Migrän från helvetet beroende på stela axlar och nacke. Trodde seriöst ett tag där att jag skulle dö, för synen blev konstig och huvudet kändes som att det skulle explodera. Med andra ord blev det inget flyttande av grejer utan istället en iskall handduk över pannan och sova kl 21. Vaknade inte förrän kl 10.30 idag, men då kändes det bättre. I morgon ska jag ringa sjukgymnasterna på Ålidhems vårdcentral så får man hoppas att man får några behandlingar. Att gå privat är svindyrt och inget som en student har råd med, tyvärr. 

I.ö kommer våra sängar i morgon mellan 17 och 22, äntligen får man sova i en bra säng. Naprapaten på IKEA har provat ut den speciellt för min rygg och nacke, så jag hoppas att det blir bra. 



Lovade ju att lägga ut lite bilder på finaste Nikki när hon var hos mig, här kommer de:






Visst är hon söt?

I dag ska vi nog köra lite grejer dels från H's lägenhet och dels från min, så det inte blir så väldigt mycket att köra sen då mamma och pappa kommer ner. Och i dag är också en speciell dag, för idag den 22:a juni firar jag och H 6 månader tillsammans. Hoppas på många fler tillsammans med min rakas (älskling på finska) :) 



Kommentarer
Postat av: Henke

Du är det bästa som hänt mig älskling, det är helt underbart att få dela livet med dig! Älskar dig! puss puss!

2011-06-23 @ 16:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0