En fredag på Lindell.

Med analysdelen av C-uppsats. Jag tycker fortfarande, efter snart fem års universitetsstudier att det är svårt med koppling av teorier till det praktiska vi gjort. Samtidigt är jag lite för slö för att verkligen sätta mig in i det vilket resulterar i halvdant arbete, eller iaf något jag inte är nöjd med. Hoppas och tror att det blir annorlunda med examensarbetet. Det har man i alla fall valt själv vilket borde öka motivationen och således förstärka resultatet. Möte med eventuell handledare på tisdag nästa vecka. Spännande!

På hemfronten är det sedvanlig rutin i det att H är hemma med Robin, jag kommer hem kring middagstid, trött och sliten. Vi lagar mat, äter och sedan går vi ut med Robin. Efter det slocknar jag och Robin, han ligger på min mage och sover. Vaknar en dryg timme senare, ser något på tv och somnar igen kring 23. Jag har lite svårt att acceptera att det numera är mörkt vid 15-tiden. Samma sak varje år, men det påverkar min energinivå. 

Mitt löfte till mig själv inför helgen är att inte plugga något på åtminstone halva lördag och hela söndag. Därför kom jag till skolan kl 8 i morse, ska försöka hinna göra bort allt plugg. Inväntar Anna som kommer och pluggar tillsammans med mig om en halvtimme drygt. 

Trevlig helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0