Kanske blir han min?

En rätt skön dag har jag haft. Steg upp kring 10 och gjorde mig en kopp kaffe. Det smakar alltid extra gott på morgonen och speciellt i morse eftersom jag legat och fryst halva natten, de stängde av värmen och varmvattnet här igår kväll/natt. Isch, hatar att frysa! Men på morgonen hade de åtminstone satt igång varmvattnet, till min stora glädje. Duschade, gjorde mig i ordning och så bar det av ner på stan för att uträtta diverse ärenden.  Det enda ärendet jag inte hann med var ett besök på banken. Det var sån sjukt lång kö så jag med mitt icke-existerande tålamod orkade inte vänta på det. Får göra det i morgon, ska ändå åka in och klippa mig på Attityd. Det ska bli skönt att bli av med det här slitna barret.

Fick sålt mitt matbord idag, kommer en tjej och hämtar det i morgon. Skönt, då är det bara TV:n kvar då. Någon som vill köpa en Philips 32" Wide Screen i prima skick? (nej, det är ingen platt-tv tyvärr). TV:n tar sån himla plats hos mig, endast därför jag säljer den. De ringde även från Bussgods och meddelade att min kaninbur kommit, funderar ev. på att skaffa mig en liten nin. Mest därför jag sålde bordet, får inte plats med buren annars : ) Så här ser han ut iaf, min ev. blivande lilla kaninkille:


http://www.mytoskaniner.dinstudio.se



Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilken sötis!

2008-08-29 @ 15:58:15
URL: http://psykologiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0