Lista

Kunde inte låta bli.. har lite att göra och hittade följande lista hos Angelica (http://glittertiara.blogg.se/). (Hur fan gör man förresten så att namnet länkar till hemsidan?) Blir inte klok på det.


13 HAR DU:
Ett förhållande;
 Nej, inte för tillfället.
En bästa vän; Ja, flera.
Haft ett seriöst förhållande; Jadå.
Dejtat en av dina bästa kompisar; Hmm.. kanske inte dejtat men nästan.
Blivit kär vid första ögonkastet; Njee.
Fått ditt hjärta krossat; Ja.
Haft ett one night stand; Definitionsfråga.
Skrikit åt en lärare; Har väl hänt i mina yngre dagar.
Kysst någon och sedan ångrat dig; Nej.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; Ja, när jag var betydligt yngre än nu.

Några smycken som kostat över 1000 kr;  Tror inte det.
Snusat; Nej.
Rökt; -

12 DAGENS (tidigare idag för mig, eftersom klockan är 00.46):
Klädsel; Smala jeans, svart top och grå kofta.
Smink; Foundation, mascara, ögonskugga, läppglans.
Frisyr; Min nya med snedlugg och uppklippta partier.
Låt; Moonbabies - Take me to the ballroom
Vill ha; En större lägenhet
Sjuka; Har nyst ovanligt många gånger idag.
Drog; Äckligt Euroshopper kaffe. Blä.
Saknad; A
Köp; Lite matvaror på Ica Ålidhem
Godis; Hmm.. tyvärr blev det en påse plockgodis som jag egentligen inte var så sugen på. Nu sitter jag och tvingar i mig bara för att det finns hemma. Irriterande (o)vana.
Attityd; Ingen speciell sådan idag.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Usch vad jag är trött.

11 FÖRSTA:

Bästa kompis; Jenny (då vi gick på förskolan).
Bil; Har aldrig ägt en egen bil.
Kärlek; Minns inte.
Husdjur; Zorba.
Semester; Inte varit utomlands mer än en gång (Finland räknas inte). Men det var nog semester i vår stuga skulle jag tro.
Jobb; Mitt första seriösa var på Pressbyrån på Luleå busstation.
Köpta skiva; One More Time - Den vilda.
Piercing; Ingen alls.
Konsert;  Oj, det kommer jag inte ihåg.
Fylla: Censur


10 SISTA: (det är senaste och inte sista...)
Personen som sms:ade dig;
Emma
Personen som du kramade; Emma även här, då hon anlände till Umeå med bussen idag.
Personen som ringde dig; Mamma.
Personen som du ringde; Sandra
Personen du sa 'jag älskar dig' till; Det måste ha varit Anders.
Alkoholdrycken; Ett glas vin förra helgen.
Bilfärd; Hemma i Övertorneå för några dagar sedan.
Filmen du såg; "Himlens hjärta". Den var INTE sevärd.
Gången du grät; Minns inte.
Måltiden; Åt några mackor för en halvtimme sedan.

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm; Nej, aldrig!
Våga hoppa bungyjump; Nej.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja kanske det. Inte det första jag kollar in hos en kille direkt.
Kalla dig själv lycklig; Allting är relativt.
Hellre ta bilden än vara med på den; Nej, jag är nog en liten linslus.
Kunna gråta över en kille; Ja
Kunna gråta över en tjej; Ja även här.
Ljuga för någon; Om det är absolut nödvändigt, så ja. Dock inte för mina allra närmaste.
Kunna springa 50mil; Nej nej.

8 VAD:
Gör du just nu; Fyller i en något mysko lista.
Ska du göra imorgon; Åka ner på stan och göra ärenden. Sedan fest på kvällen.
Säger du till dig själv när allt känns svårt; Jag har svårt för att komma på något bra att säga till mig själv då.
Har du med dig in på bio:n; Godis, mineralvatten och helst trevligt sällskap.
Är det för färg på dina byxor; Svart
Är det för väder hos dig just nu; Grått och regnigt.
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; Det är så olika från person till person. Utstrålningen, I guess. Skulle du göra om du vann på lotto; En hel del.

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. Mjukisbyxor
2. Strumpa
3. Strumpa
4. T-shirt med Garfield tryck.
5. Armband
6. Kofta
7. Hårsnodd runt handleden (har typ alltid det, av någon anledning).

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet; Ibland ja.
Hur gammal blir du nästa födelsedag;  23.
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: -
Använder du huvtröjor; Bara om jag ska till IKSU eller har myskväll hemma.
Vill du just nu har några tatueringar eller piercingar; Nej.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta; Det är personen, inte könet som avgör.

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång; Soluppgång.
Sommar eller vinter; Sommar.
Vilken ålder har varit bäst hittills; Jag trivs bra med mina 22 år.
Sova på sida, mage eller rygg; På sidan.
Kramar eller kyssar; Kan man få både och? ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0