MorronZoo och julmust

Ovanstående bestod min morgon av. MorronZoo gör så att jag tar mig upp åtminstone. Har blivit smått beroende av julmust minst sagt, det är ju bara så gott! Två knäckebrödsmackor med ost fick jag också ner, nu får man snåla med lyxbrödet (Polar extrem) då studentkassan sinar. Nåväl, jag lyckades likt förbannat somna om kring kl 09.00 och tog mig inte upp förrän kl 11.00. Känner en annalkande förkylning (igen!) Jag har verkligen kasst immunförsvar, Ska jobba kommande helg så jag kan inte bli sjuk nu.

Nu sitter jag på Humanisthuset och ska skriva om feminism. Bestämde mig för att inte gå på seminariet så jag får lämna in en individuell skriftlig rapport istället. Piece of cake!

Saknaden är stor idag för övrigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0