Förkylning

Åh, så himla typiskt. Här sitter jag med världens förkylning. Snuva och värk i kroppen. Tänkte först sitta hemma ikväll men kände verkligen att jag inte ville vara ensam, man blir så deppig när man är sjuk. Istället blev det myskväll på Ålidhöjd, vilket var väldigt trevligt och mysigt. Psykologerna är de bästa, ever.

På söndag kommer min lilla kaninkille äntligen hit. Tänkte jag skulle åka ner på stan i morgon och köpa underlag till buren, sk papperspellets som inte skräpar ner lika mycket som sågspån. Nu tror jag inte att det blir så, lär väl vara halvdöd i morgon. Får köpa spån på Ica tills vidare, min vän A har lovat att skjutsa mig till djuraffären kommande vecka, han har bil så det blir smidigare att ta med sig alla saker. Ska bli så spännande att få hem honom och jag hoppas att han kommer att trivas hos mig.

Haft trevlig sms-konversation ikväll. Önskar att 13 mil inte vore 13 mil utan 0 istället. . .


Jag sitter här med en kopp honungsvatten och ska försöka sova snart, har inte ens Alvedon hemma. Hemskt.
Nåväl, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0