Novemberlistor


Saker jag verkligen borde ta tag i, helst igår:
- Hitta nya brillor
- Lämna in skadeförsäkran till Hippologum
- Lämna in papper till facket
- Vara förbi Praktik-Maria och lämna in busskvitto från min tid i Kalix = pengar!
- Sälja en del av all satans kurslitteratur som bara tar plats i min minimala bokhylla. Psykologstudenter, hör av er.
- Köpa busskort, eller ännu hellre:
- Börja promenera till skolan och stan (jag är lat, jag vet).

Saker jag ska göra i veckan:
- Se Lars von Triers "Riket" - äntligen.
- Träna, om kroppen tillåter
- Titta efter en tavellist, modell billig.
- Plus en del av sakerna på "saker jag verkligen borde ta tag i, helst igår-listan" (som om det ändå kommer att hända men tanken är god i alla fall).

Saker jag har gjort idag (igår) måndag:
- Ätit Universum-smörgås + Verum hälsofil till lunch i skolans äckliga datasal.
- Satt ihop en testgranskning i ovan nämnda datasal.
- Förvånats över att det fortfarande finns formaliafel (stavfel) i vår inlämnade forskningsöversikt.
- Ätit spaghetti och köttfärssås.
- Åkt till Hippo och ridit Butterfly som är typ världens piggaste lilla häst.
- Duschat gånger 2.
- Sett klart Sagan om Ringen och påbörjat Sagan om de två Tornen
- Slängt iväg för många sms som vanligt.
- Beställt kurslitteratur för 662 kr (TVÅ böcker till de båda momenten i neuropsykologikursen). Snordyrt!
- Druckit Persian Earl Grey te.

Och nu ska jag försöka sova innan tidig uppstigning i morgon.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Aj, aj! Du måste gå och lägga dig tidigare!

Bra med komihåglistor!

2010-11-23 @ 09:30:30
Postat av: Sandra

Hej!

Vilka glasögon blev det?

Kul att läsa din blogg när jag för en gångs skull hinner kika på internet!

Kramar//Sandra

2010-11-23 @ 19:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0