7/4 - 11

En del har hänt sen sist. Största händelsen är att vi äntligen fått en lägenhet! En 2:a på Istidsgatan (Nydalahöjd) på 71 m2 med klädkammare (!!), rymligt sovrum, fint vardagsrum och stort badrum. Köket var ganska gammalt, men det funkar absolut! Lägenheten ligger på vån 3 och har balkong i österläge. Vi får flytta in 1:a juli. Ska bli så roligt att få inreda den. Jag vet redan vilka de första inköpen ska bli: en underbar badrumsmatta från Åhléns som jag suktat efter i månader och ett nytt, vitt duschdraperi. 




Fin va? Älskar färgerna och den är såå mjuk! Fanns ingen bild på duschdraperiet, men det var vitt och fint :)



Så här ser planlösningen på lägenheten ut:






Åh det ska bli så otroligt kul att få flytta ihop, nu vill jag bara att tiden ska gå fortare än kvickt.
Sak nr 2 som är bra är att jag fått 7 v heltidsjobb i sommar, ev. 8 v. Skönt att få tjäna lite stålar och att sommaren är fixad och klar. Det går bra nu, som man säger :)
Nu ska jag kila till Psykologmottagningen och skriva lite.
Hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Henke

Mattan kommer att bli jättefin i badrummet älskling! :) puss puss!

2011-04-07 @ 16:47:33
Postat av: Kaisa

Grattis till ny lägenhet och samboskap! Glad för din skull! :)

2011-04-08 @ 11:36:11
Postat av: Laura

Tack syster! Känns riktigt bra :) Du är välkommen att hälsa på sen :)

2011-04-09 @ 13:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0