Gott Nytt År!

Skickar en sista hälsning från 2011. Hoppas allihop har en fin nyårsafton och att år 2012 blir ett fantastiskt år! Vi har firat med vin och god mat här hemma, vill hålla koll på Robin så att han inte blir alltför rädd av nyårsraketerna. Han ligger dock och sover i lugn och ro och verkar inte särskilt brydd, än så länge.

Det roligaste med 2011: 

- Att jag och H förlovade oss den 22/11.
- Evamirs Robin Hood kom in i vårt liv - den mest underbara hunden. 
- Att jag lärde känna två fina tjejer i klassen; L och E. 
- Vi fick vår underbara lägenhet på Nydalahöjd. 


Det sorgligaste med 2011: 

- Min morbror gick hastigt bort i hjärtattack. Sorgen är stor, vila i frid. 


År 2012 blir ett spännande år, det innebär bl.a. följande:

- Jag tar äntligen min psykologexamen efter 5 års studier!
- I och med ingång till arbetslivet så blir det förmodligen flytt, vart det bär av vet jag inte än.
- Utveckling av hunden med diverse kurser, vi ska testa agility bland annat. 


På det stora hela var 2011 ett bra år, hoppas att 2012 blir lika bra.
-*-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0