5/5 - 11: thöörsdääy



Födelsedagsmiddagen på Lottas i tisdags: Entrecoté med pommes frites, baconlindade haricot verts, sallad, friterade lökringar och vitlökssmör. Rekommenderas!


Har haft självstudier idag så efter att jag skrivit lite på rapporten åkte jag ner på stan och mötte upp darling. Vi köpte fika på Station och tog med oss det till kajen.



Det syns inte men vi åt smörgås med pesto-och fetaoströra. Mumma!




Älven



Jag i mina stora solisar. Måste köpa ett par nya, lite mer diskreta :P



Efter vi varit på stan åkte jag hem till mig och provade kläder. Till min enorma glädje kom jag i min marinblå klänning som jag beställde från H&M förra året men då var den för liten. Men nu passar den :) Får nog bli nästa helgs festplagg då jag och Emma ska ut på krogen.





Nu ska jag laga någon mat och sen ska jag och Henke ut och jogga.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej! Inte mer diskreta solglasögon! Dem där var jättefina tillsammans med ditt nya hår =) kramis

2011-05-08 @ 15:06:04
Postat av: Henke

Snyggaste älsklingen! :) puss puss!

2011-05-13 @ 12:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0