IKEA

Det är himla skönt att vara här hemma. Idag har pappa, jag och syster varit på IKEA och handlat. Fick äntligen utnyttja mitt presentkort. Det blev en del saker, bland annat en söt lampa, en pläd, lite förvaringsprylar och faktiskt en verktygslåda :) Har behov av en sådan, äger inte ens en hammare en gång.

Har tagit med min kamera och laddare, men såklart glömde jag USB-kabeln i Umeå. Så tyvärr kan jag inte ladda upp några foton från igår t ex. Jag och Emma var och tittade på Sandras och S-E:s nyaste tillskott: en liten tikvalp av rasen Gotlandsstövare. Raija heter hon, herregud så söt! Valpar är bland de mysigaste som finns! Emmas karelska björnhund  Nala hade verkligen växt till sig, hon blir fem månader och de växer fort minsann.

Det är trevligt att bara vara och umgås med familjen. Nu ska jag gå ner och koka mig en kopp kaffe och sedan ta en lång bastu. Obeskrivligt härligt. När jag återvänder till Umeå hoppas jag att det vankas någon typ av fest med alkoholintag, är så sugen på utgång så jag vet inte vad!

Hejdå så länge.



Har precis badat bastu, det var härligt. Nu är jag sådär avslappnad som man bara kan bli då man badat bastu. Sitter bara och tråkar framför datorn. Ska väl försöka lägga mig i hyfsad tid, upp och träna på morgonen.

Färgade håret igår. Är inte helt nöjd måste jag säga. Trodde det skulle bli mer ljusrött men det var mörkt istället. Då vill jag hellre ha "vanligt" mörkbrunt hår. Kanske färgar om det i helgen, får se. Nåja, så här blev det iaf:


(Jag vet att jag har röda ögon på fotot. I vanliga fall är de gröna : P )


Nix, ska lägga mig och läsa ett tag. Hoppas ni har det bra allihop!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycket att det ser fint ut, men man måste ju vara nöjd själv med såklart :D



Vad mysigt med IKEA.. det var evigheter sedan vi var där, tyvärr!

2008-08-21 @ 22:32:36
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0