Back in the village

Yes. Anlände till Övertorneå i fredags. Åkte en fullsatt Norrlandskust till Luleå där mamma och pappa hämtade upp mig. Sedan åkte vi till Kallax och hämtade syster. Faktiskt skönt att vara hemma. Har myst med vovven, Max, kollat Twin Peaks med syster (så sjukt bra serie!).

Har en hemtenta att skriva som jag bara ignorerar hela tiden. Plus en intervju att genomföra och transkribera. Usch, jag ogillar verkligen vår lärare i detta moment så det känns extra surt att det är hon som ska betygsätta våra rapporter.

Nej, ska skriva lite och sedan bege mig ner på byn för att hälsa på S, hon jobbar hela dagen :)



Vi får en vit jul här i Tornedalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0