Just dance

Usch, nu har det gått alldeles för lång tid sen jag sist uppdaterade bloggen. Har haft mycket att göra, men ska bättra mig :)

Förra helgen hade vi insparkssittning för termin 1 på Läkarvillan, det var en jättekul kväll! Trevligt folk, hyfsad god mat, bra musik och goda drinkar ;) Veckan har ägnats åt att plugga inför diverse seminarium, ska ägna socialkonstruktivism några timmar idag. I kväll blir det party, jag och Emma ska ut. Troligtvis blir det Invito. 

Ovan nämnda duo tog en höstpromenad i tisdags för det var ett sådant härligt höstväder. Vi gick nog i närmare 2 timmar, riktigt skönt!

.         

Ja, hösten är nog den bästa tiden på året, åtminstone då det är fint väder. I morse var det inte lika kul kan jag ju säga. Vaknade av mig själv kl 05.17 (varför kan jag inte sova?), åt frukost och begav mig till IKSU (Umeås träningsanläggning, största i Norden dessutom). Tränade en dryg timma med J, och då jag skulle gå tillbaka fullkomligt öste regnet ner och det blåste något så kopiöst. Fy tusan vad jag frös! : ( På så sätt är hösten också den sämsta tiden på året, för jag hatar verkligen att bli blöt och kall.

Nu ska jag fortsätta röja lite här, håller på tvättar så jag passar på att städa också. Sedan blir det plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0