En ulv i kaninkläder?

Lilla Maxipaxi, han är så söt men lever om på nätterna. Himla irriterande. Å andra sidan kommer jag ju upp tidigt och hinner plugga rätt mycket på morgnarna samtidigt som jag kan äta frukost i lugn och ro. Kanske han skulle få heta Dexter istället, eller vad säger du F? ;P


                                                                         Ser han inte lite "mördarkanin-aktig" ut?


Igår fick jag beröm för min blogg av mina föräldrar, det var trevligt att höra. Hoppas ni kikar in på daglig basis :) Ska bli bättre på att lägga upp bilder från vardagslivet (skolan, jobbet m.m).

Det ser ut som att jag får besök i helgen, hoppas verkligen att huliganen lugnat ner sig tills dess, annars kommer vi inte få någon sömn på hela helgen. Trevligt  med besök ska det bli i alla fall! : )

Nu ska jag återgå till att läsa Diagnosens makt (som för övrigt är oerhört intressant!) och kolla lite Morronzoo.



Kommentarer
Postat av: Fanny

No way - Dexter ska min unge heta! :P Han ser ut som en tomte. Claus kanske? ;)

2008-09-16 @ 16:27:46
URL: http://psykologiskt.blogspot.com
Postat av: anna

Haha, neeej inte mördarkanin alls! :)



Ja men det kan vi faktiskt göra någongång. Vart är det du bor?



Claus.. inte Claus på NUS? :-o

2008-09-16 @ 19:30:54
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/
Postat av: Fanny

Nejje! Santa Claus. ;)

2008-09-16 @ 21:13:07
URL: http://psykologiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0