Host host host

Vaknat för en stund sedan, kokade mig en kopp te på momangen. Blä för att vara sjuk, jag hatar det verkligen, får direkt depressiva symtom när jag är det. Äh, ska inte gnälla om det. Kaninen kommer ju i morgon, det ser jag framemot! Det är så mysigt att höra dem rumstrera om i sin bur. Det är liv, helt enkelt.

Dessa låtar spelas konstant på min winamp:
Darcy - I'm the one. Det är N's band, tycker de är riktigt bra.
Patrik Berglund - Vår vänsterman. Också ett band som N spelar med, texterna är fantastiska.
Foo Fighters - Best of you och Everlong. Dave Grohl, what more can I say? : )
The Alkaline Trio - Smoke. Hörde dem på P3 Rockster, skön rock.


Jag tror jag ska läsa lite om Foucault och hans sanning. Har seminarium på tisdag så jag skulle vilja känna mig lite förberedd för en gångs skull. Och han är nog bland de mest intressanta sociologerna vi får läsa om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0