Sunday bloody Sunday

Ja, nu sitter min lilla kaninkille på bussen (visserligen i bagageutrymmet då det var en extrabuss som ej hade allergiutrymme) och beräknas vara vid NUS kl 23.20. Då ska jag vara där och möta honom. Ska betala tjejen som transporterar honom också.

Fortfarande hängig och förkyld. Vilat mycket idag, och tittat på Svt Dokumentär via internet. Har kopplat tv-n till datorn så det är ju mycket man kan titta på. Debatt är en av favoritprogrammen. Intressanta ämnen de diskuterar och Janne Josefsson är nog lite av en favorit -nagel-i-ögat.

Jag ska nog ändå försöka skriva lite inför seminariet på tisdag, har dock hyfsat med koncentrationsstörningar då en sms-konversation är bra mycket mer intressant : ) Hoppas på besök till kommande helg...

I morgon sänder radioprogrammet  Rix Morronzoo live på tv, det måste jag faktiskt se. Lyssnar alltid på dem om jag är tidigt uppe, så det vore grymt kul att se hur det ser ut i studion. Så kolla gärna in det, mellan kl 07.25 och 09.00 i morgon måndag!

Nu ska jag läsa om Giddens, Bourdieu och Foucault.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0