I valet och kvalet

Okej, så vad tycker ni? Chokladbrunt eller rött hår? (den röda nyansen är inte riktigt den jag tänkte men åt det hållet). Så svårt att bestämma sig, jag tycker att den bruna är fin och då slipper jag hålla på och färga håret hela tiden. Fast rött är ju också väldigt fint och jag trivs i den färgen med..





Eller kanske någon brun nyans med guldiga effekter i, som denna? 


 

Åh, vad svårt att välja! Fast lite i-landsproblem varning är det ju. Nåväl, tar gärna emot synpunkter av er få som läser (mamma, syster etc). 



  

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Ingen idé att be mig om råd, jag vet inte ens vad jag själv passar i. Det blir säkert fint vad du än bestämmer dig för. :)

2009-04-20 @ 01:12:47
URL: http://lonelily.no-ip.com
Postat av: Liisa Fors

Jag tycker du passar bäst i rött, men mera åt det bruna hållet (kastanj kanske det heter)

2009-04-20 @ 12:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0