Ännu en lång sovmorgon

Vad jag sover länge nuförtiden. Och mycket. Har sovit säkert 11 timmar per natt. Man sover bra här hemma. Drömmer knasigt gör jag också. I natt drömde jag att jag var på jobbet och ingen chaufför dök upp så jag fick köra Norrlandskusten från Sundsvall till Härnösand typ, sen tyckte jag att det blev för jobbigt. Frågade då om någon av resenärerna hade busskort och då var det en man som vanligtvis körde mellan Övik och Husum som tog på sig att köra fram till Övik. Sen minns jag inte vad som hände, men sjukt läskigt var det att sitta bakom ratten på ett så stort fordon. Undrar vad drömmen betyder?

Dagens plan är att hämta andra delen i Mari Jungstedts kriminalbokserie av Sandra. Det är bara den och den sista boken som jag inte läst. Kan starkt rekommendera allihop. Sen borde jag verkligen försöka skriva rapporten men motivationen är ungefär noll. Har tid på mig nästa vecka, får göra ett ryck då istället. I morgon åker jag hem till Umeå igen, lite blandade känslor som vanligt.. Men kul att få vistas i sin egen lägenhet igen. 

Nej, nu ska jag fixa till mig lite innan jag far iväg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0