I denna ljuva sommartid

Eller det börjar ju visserligen närma sig höst. Skönt, jag gillar hösten. Har varit dåligt med uppdateringar nu under sommaren. Så mycket annat som upptagit min tid. Massa jobb på bussarna bland annat. Nu är jag dock hemma i Tornedalen och vilar upp mig. God mat, kaffedrickande på altanen, umgänge med kompisar och familjen, bilkörning, bokläsning och bara allmänt slappande. Otroligt skönt! Dock börjar verkligheten (dvs skolan) göra sig påmind också, måste skriva klart slutrapporten i gruppsykologin, men det hinns än. Deadline är inte förrän 15:e sept.

Ska ta och maila lite foton på lillkaninen Mio (som jag döpt om honom till). Han är det sötaste som finns (ja med delad plats med Max och A då förstås :P)

Adíos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0