stannar upp en liten stund.

terminen börjar dra mot sitt slut. vi hade ett examinerande rollspel som vi spelade in idag. jag fick rollen som en av terapeuterna och det gick rätt okej. är nöjd för det är inte det roligaste att ha en kamera i ansiktet. intressant att få känna på yrkesrollen också.

sovstund på tänkta 30 min råkade bli 2 timmar istället, due to mental trötthet och många tankar. men istället för att säga att det var dåligt att jag sov så länge tänker jag vända på det och se till att det faktiskt var bra att jag sov. för jag sover inte alltid så bra på nätterna, ta tillfället i akt liksom.

och resa söderut nästa vecka. denna gång till norrköping. jag tycker om att vara på väg någonstans. att det är buss gör inget.

nej. kvällsfika och gordon's kitchen nightmares nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0