En trevlig kväll

Hej hopp.
Har precis kommit hem från en mycket trevlig kväll på Rött, med mina finaste psykologer T och M, samt N och S. Senare kom A och A förbi och skulle äta så de satt med oss. Jag åt husets goda hamburgare med ett glas rött vin till samt en bacardi breezer. Mums. Sen for vi till tvåmannakollektivet på Rågången för att äta efterrätt. Mysigt att sitta och prata och dricka kaffe. Min A var trött så han stannade hemma och spelade tv-spel. Han har köpt ett nytt spel: Assassin's Creed II, som bara är så sjukt snyggt och kul att spela. Ljuva X-box värld! :)

I morgon är jag och A bjudna på barndop, lilla Jolin ska döpas. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska med, det är ganska tidigt och jag skulle gärna vilja sova ut ordentligt.

Nu ska vi dricka lite glögg och.. spela förstås :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha. Tur att vi har ett X-box. ;)

2009-11-23 @ 00:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0