Mio hos "frisören" samt julpynt

I dag när jag var på djuraffären för att handla hö och pellets åt Mio så frågade jag hon som jobbade där om man kan klippa ner teddydvärgvädurar. Det gick bra om han bara är inomhus, vilket han ju är. Sagt och gjort, jag skred till verket och lille Mio var så snäll så snäll, trots att han säkert undrade vafan matte håller på med. Det blev inte helt jämnt och jag kom inte åt på magen och benen eftersom kaniner är så rädda om just dessa kroppsdelar. Så här blev resultatet i alla fall:






Och det här är all päls som jag klippte bort:





Sedan bestämde jag mig för att julpynta lite hemma. Det är dock första julen någonsin som jag inte ska spendera hemma i Övertorneå. Eftersom A inte kan ha så många dagar ledigt så att han kan följa med hem, så har vi bestämt att vi ska fira vår egen jul. Det ska bli så mysigt, även om det säkert kommer att kännas konstigt när jag inte är hemma. Sen har jag också sagt att jag kan jobba några dagar, känner att jag vill passa på att tjäna lite extra pengar innan praktiken drar igång och så i februari.

Så här mysigt fick jag det:









Och till sist, en lite skarpare bild på min lugg. Nu börjar jag vänja mig lite vid den:





Ha en bra kväll allihop! Jag ska se på Mammas pojkar och sen eventuellt träna.



Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad mysigt det blev. Vi ska pynta till helgen, när jag har mer tid över.



Och jisses vilken söt kille du har!

2009-11-26 @ 21:15:37
Postat av: Sandra

Vad fint det blev! Och fint foto hade du på fönsterbänken ;) kram/Sandra

2009-11-29 @ 21:02:12
Postat av: Mamma

Du har stil Laura! Lägenheten är bara sååå lyckad!

Och Mio blev ju ännu sötare än förut. Du passar bra

i kort lugg också.

2009-11-30 @ 08:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0