November 2:nd

Helgen kom och gick lika fort. Fredag hade jag och A myskväll och han lagade sin goda köttfärssås med vitlök i, så himla gott är den :) Vi såg "Änglar och Demoner" som var okej men inte mer. Lördag jobbade jag sista passet och det var HUR LUGNT SOM HELST. När vi stack från Umeå hade vi kanske 15-20 st. ombord och på hemvägen var det kanske 6-7 st. som alla skulle till Härnösand. Tom buss hela vägen till Örnsköldsvik så jag kunde sitta och plugga lite diagnostik, lättförtjänta pengar minsann ;) En enda stackare till Umeå så man slet ju inte ihjäl sig direkt. 

I dag skulle jag begett mig till gymmet, men en åsyn av det hemska gråvädret gjorde att jag ångrade mig. Ska göra lite övningar här hemma och sedan plugga någon timme. Har en föreläsning om genus och diagnostik kl 13 och då ska herr K gå igenom McWilliams system vilket troligen blir väldigt intressant :) Hur genusdelen kommer in där vet jag inte riktigt men det visar sig.

Nej, nu ska jag göra lite styrkeövningar och sen blir det en god kopp kaffe!


"I'd like to make myself believe
that planet Earth turns slowly
It's hard to say that I'd rather stay
Awake when I'm asleep
Because my dreams are bursting at the seams"

[Owl City - Fireflies].


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0