21:a oktober

Idag blev det en sovmorgon, var så himla trött så det var lika att sova. Klev upp vid 10-tiden och sitter nu med morgonkaffet och väntar på att äggen ska bli klara. Har blivit helt besatt av knäckebrödsmacka med ägg på. Det är ju rätt nyttigt också.

Dagens planer är att plugga fram till tvåtiden åtminstone. Sedan borde jag verkligen ta mig ner till skolan och Psykologmottagningen för att lämna in alla papper (journaler m.m) men jag tror att det får bli i morgon. Skönt att plugga hemifrån.


Himlen var så vacker igår när det skymde, så jag var tvungen att ta en bild:




Och en puss igår på lille Mio (som ser måttligt road ut stackaren):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0