I don't care if Monday's blue..

Måndag igen och ny vecka med föreläsningar om korttidspsykoterapi, seminarium och någon gruppövning. Jag känner mig rätt motiverad, efter att ha åkt från Hissjö vid sjutiden i morse direkt till Iksu. Har nog aldrig sett gymmet så tomt. Måndag morgon är tydligen en bra dag att träna om man inte vill trängas med en massa folk.

Helgen var lugn (som de visserligen har varit i flera månader nu men det är skönt). I fredags var jag och A och åt indiskt på Gandhi och sen gick vi en stund på stan men båda tröttnade fort på allt folk. Åkte till landet istället. Såg nyaste Wallander-filmen, riktigt bra var den. Lördag umgicks vi med hans kompisar, det var trevligt att träffa dem. Söndag var seg, åkte hem och pluggade med M och S. Sedan tillbaka till A och så såg vi "Mord i sinnet". Älskar den serien och han är så duktig Robson Green :)

Jag har blivit en frekvent besökare på Isabella "Blondinbella" Löwengrips blogg och jag måste faktiskt säga att jag tycker att hon har utvecklats och blivit en ganska medveten dam för sina blott 19 år. Alltså, visst hon stavar som en kratta ibland men hennes inlägg är för det mesta intressanta och jag tycker att hon gör det bra, att driva en stor blogg och företag. Det är nog inte det lättaste. Tacka vet jag hennes blogg istället för en tjej som kallar sig för Kissie. Pantad utseendefixerad bimbo är de tre orden som beskriver henne bäst. Fy fan. 

Nu ska jag göra mig en stor kopp kaffe och äta vaniljyoghurt med branflakes. Mio ska få springa av sig också, han stampar lite missbelåtet i buren.

-  *  -

Kommentarer
Postat av: Fanny

2009-10-27 @ 12:24:56
Postat av: Fanny

(Oj, jag klantade mig.)



Jag tycker uppriktigt synd om Kissie. Hon är en produkt av all skit som pågår i samhället. Jag tror inte att hon inser vad hon håller på med och när hon väl gör det kommer det att vara för sent. Hoppas att hon växer upp snart - för sin egen skull!

2009-10-27 @ 12:27:31
Postat av: Sandra Mäkipiha

Hej. Jätta fina gardiner du hade satt upp. Är också sugen på nya gardiner nu när vi målat sovrummet. =)



Mord i sinnet är ju bara sååå braaa... Jag har några dvd´er hemma om du vill låna någon gång? =)

Ha det bra! kramar

2009-10-27 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0