26:e september

Jag är segast på att uppdatera bloggen. Det som hänt sedan sist är mest en massa skola. Har haft fullt upp med den här kursen, helt galet mycket att göra. Efter kvalitetssäkringsintervjuer är det nu endast en verksamhetsrapport som vi ska skriva i grupp som återstår. Sedan börjar nästa kurs: Psykodynamisk teori som jag tror blir intressant. Har faktiskt av rent intresse börjat läsa en av kursböckerna redan.

Befinner mig hemma i Tornedalen, jag och syster bestämde oss för att spontanåka hem på torsdag eftermiddag. Sagt och gjort, stresspackade väskan, tog en snabb fika med en av mina kollegor och sedan hoppade vi på bussen. Skönt att vara hemma och det bästa av allt är att A bestämde sig för att åka upp i fredags. Så vi har sovit länge, ätit god mat, myst med djuren, badat bastu och idag hälsade vi på min fina S. Åt kladdkaka och drack kaffe. Jag kommer få diabetes om jag fortsätter med den här sockerkonsumtionen!

Nej, ska avsluta och försöka engagera mig i Dödligt vapen 4 som A sitter och tittar på. Vill hellre se Amityville Horror men den börjar först kl 01.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0