Kräftskiva, Lady och rött hår

Det har varit helt underbart att få vara hemma några dagar. I onsdags åt vi kräftor hos Sandra och S-E. Emma hade gjort paj med västerbottensost som smakade helt gudomligt gott :) Sandra och jag (mest Sandra, jag hjälpte mest till) bakade en jordgubbsmousse-tårta som blev riktigt lyckad. Kvällen var jättetrevlig, det var roligt att sitta och surra på om allt möjligt. Drabbades dock av akut matkoma efter att vi ätit. Det var så himla gott!









Vår Lady har blivit en gammal dam. I går fyllde hon 11 år. Så här ser det ofta ut när man ligger kvar i sängen lite extra länge:



Hon är så mysig vår gumma.


I går var jag till frisören och blev rödhårig. Det kostade skjortan men jag blev rätt nöjd. Enda är att det är aningen ojämnt så jag går nog tillbaka dit så får hon fixa till det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0