31:a december 2010 - första natten på jobbet

Är därmed avklarad och bra gick det ju. Även fast jag inte sov speciellt djupt eller bra, utan låg och lyssnade på alla främmande ljud plus att det var svårt att koppla bort att man har två jourtelefoner liggandes på sängbordet som när som helst kan ringa. Jag har nog snittat ungefär en - två timmars sömn åt gången. Vid halv fem på morgonen gav jag upp och läste min bok istället. Det kändes nästan mer avkopplande. Klev upp strax efter kl sex och bryggde mig starkt, svart kaffe. Mumma! Till detta polarbröd med ost och skinka. Mmm.

Ska försöka tentaplugga ett par timmar för att sedan få spendera kvällen med H och hans bror J. Blir trevligt :)

GOTT NYTT ÅR allesammans! :)

/En sliten nattarbetare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0