Konstant snöande

Det verkar aldrig vilja ge sig. Börjar bli trött på vintern och kylan. Visserligen är man ju som svensk aldrig riktigt nöjd, det hör liksom till den svenska mentaliteten. På sommaren sitter jag säkert här och klagar över att det är så varmt.

Dagen ägnas åt att skriva på diverse inlämningsuppgifter. Jag, Johan och Andreas ska hålla i ett föredrag för en klass på folkhögskolan, så vi har en del att förbereda. Ämnet är gruppsykologi och jag hoppas att de ska tycka att det är intressant.

Annars är jag exalterad över att få fördjupa mig i systemisk intervjumetodik och klinisk barnpsykologi inför praktiken! På BUP i Kalix jobbar de systemiskt så det ska bli himla intressant att få prova på!

Det får bli ett kort inlägg, ska fortsätta skriva och sen borde man ju försöka äta något.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag är så JÄVLA trött på vintern!

2010-02-02 @ 21:41:07
Postat av: Kaisa

Jag trodde jag gillade vintern men nu känner även jag mig riktigt trött på den. Att behöva dra på sig trippla strumpbyxor varje dag (och ändå frysa) är så där måttligt kul.

2010-02-04 @ 00:29:44
URL: http://lonelily.no-ip.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0